Foroa

Share:
Jakinarazpenak
Garbitu guztiak

Nolako Kalimba erabiltzen duzu maiz?

kaliFAN
 kaliFAN
(@kaliFAN)
Gonbidatua
Konpondu

Kaixo,
Kalimba 17 tina (nire lehen Kalimba) agindu berri dut. Chromatic eta 21 Tin Kalimbas-i buruzko bideo batzuk ikusi ondoren 17 tako erabaki zuzena izan ote den pentsatzen ari naiz. Beraz, Kalimbas desberdinekin izandako esperientziaz galdetu nahi nizun. Zein Kalimba mota erabiltzen duzu maiz eta zerbait falta zaizula sentitzen duzu zure 17 tako Kalimba jolasean?
Galdetu nahi nuen beste gauza bat da Kalimba kaltetu edo janzten duen sintonizatzeko.
Mila esker eta oihukatu erick j medina youtuberrari bere bideo batean gune hau gomendatu baitu.

Aurrekontua
Gaiaren hasiera Bidalita: 22/03/2021 2:00
Nataliya
(@administratzailea)
Kalimba defendatzailea admin

@kaliFAN - Eskerrik asko zure galderengatik

Hobespen pertsonal hutsa da kromatikoa edo 17 teklako Kalimba nahi baduzu. Biekin esperimentatzea eta gehiago gustatzen zaizuna hautatzea aholkatuko nuke.

Orain, berregokitze terminoari dagokionez, Kalimbas batzuk finkoak dira, eta horrek esan nahi du ezin duzula batere sintonizatu. Beste batzuk, Kalimbera bezalakoak, berregin daitezke - baina C edo tekla txikiagoekin sintoniza ditzakezu (bestela, dentserik altuenek ez dute soinurik sortuko).

Jabearen jabea kalimbera.com KalimbaForum.com

ErantzunAurrekontua
Bidalita: 22/03/2021 2:08
Khyla andrea
(@khyla)
Goi Kalimbista

Oraindik ikasten ari naizenez, askotan 17 teklako kalimba erabiltzen dut. Niretzat, kromatikoa erostea merkeagoa izango da epe luzera, 17 eta kromatiko bat edukitzea baino. Baina dagoeneko erosi duzunez, ez dut uste erabaki txarra denik. Gainera, kalimba bat interesatzen zaizun lehendabizikoarekin esploratu eta erabaki dezakezu. Jaso duzunean onena lortzeko asmoz! 

youtube: Khyla Andrea
Instagram: khyla.kalimba
facebook: https://facebook.com/KhylaAndreaYT
ko-fi.com/KhylaAndrea

ErantzunAurrekontua
Bidalita: 22/03/2021 3:16
Nataliya gustatu
kalimbaBerria
(@kalimbanewbie)
Kalimbista aktiboa

Kalimba munduan hasi berria naiz ^ _ ^ eta pozten naiz jada nire lehen kalimba Meraki erosi dudalako eta jotzen nuen bakoitzean entzuten nuen doinua maite dudalako. 

ErantzunAurrekontua
Bidalita: 22/03/2021 5:35
Nataliya gustatu
kaliFAN
(@kalifan)
Kalimbista berria

Eskerrik asko erantzun guztiengatik. Bolf Kalimba erosi nuen eta berriro moldagarria dela uste dut. Baina uste dut Do maiorrean utziko dudala, fitxa ugari aurkitu ditudalako.

ErantzunAurrekontua
Bidalita: 22/03/2021 6:42
Nataliya gustatu
Saskia
(@saskia)
Goi Kalimbista

Hokemaren B11 eta B17 bemol maiorrean ditut, melodiak jotzea gustatzen zait. 

Nire kabuz egindako kalimbak sintonia berezi desberdinak dituzte: Akebono, Pygmy, Deep Skye eta abar. Horrekin askatasunez jolastu dezakezu.

Saskiaren agurra

ErantzunAurrekontua
Bidalita: 29/03/2021 8:31
Khyla andrea gustatu

Utzi erantzun bat

Egilea izena

Egilearen posta elektronikoa

Izenburua *

Onartutako gehieneko tamaina 10 MB da

Gehigarriaren 0 Berrikusketak Gorde
Share: