Foroa

Share:
Jakinarazpenak
Garbitu guztiak

Zer jakin behar dut kalimba bati buruz?

Kuri
 Kuri
(@kuri)
Kalimbista berria

Hey,

Tresnari buruzko bideo asko ikusi ditut eta oso polita dela uste dut. Baina inoiz ez dut instrumenturik jotzen eta, beraz, ez dakit ezer kalimba eta, oro har, instrumentuei buruz.

Beraz, galdera batzuk egin nahi nituen. 🙂

- Zeintzuk dira zehazki taula lau baten eta erresonantzia kutxa baten artean? Kaxa altuagoa da edo hobeto entzuten da?

- Ba al dago kalimbaren beste desberdintasun / mota garrantzitsurik?

- Benetan Kalimba bideo askotan bezalakoa da edo PCan konexio honen bidez grabatu al da nolabait? Soinua beti hain perfektua delako? Ez dakit...

- Non aurki dezaket ikasmateriala? Ahal izanez gero alemanez, zoritxarrez ezin ditut oharrak irakurri.

MfG Kuri

Aurrekontua
Gaiaren hasiera Bidalita: 13/04/2021 11:17
Nataliya gustatu
Saskia
(@saskia)
Goi Kalimbista

Kaixo, pozik hemen edukitzea.

bai, hutsaren eta lauaren arteko aldea batez ere bolumena da. Umore aldeak daude. Kontuz ibili kalimba pentatonikoa ez erabiltzea abestiak jo nahi badituzu.

Bai, kalimba egokia oso ona da. Merkearekin, kanpoko bi laminak ondo ez kulunkatzen direla eta, beraz, tristeak direla edo ez dutela inolako soinurik sortzen arazorik izan ohi duzu. Baina hasi eta probatzea guztiz nahikoa da. Kalimbak paketeko animaliak direnez, oso azkar ugaltzen dira hala ere. 

Momentuz, Conny Sommer-en testuliburua alemanez ikasteko material gisa soilik gomendatu dezaket. 

Beste PM bat idatziko dizut

Saskiaren agurra

ErantzunAurrekontua
Argitaratua: 26/04/2021 11:26
Nataliya gustatu
Share: